اخبار تخصصی تکنولوژی و رایانه

تبلیغات

خرید فالوور اینستاگرام ❤️ - فالولند

بدون استفاده از ربات فالوورگیر اینستاگرام شما باید پیج های فعال شیراز را پیدا کنید و به صورت دستی فالوورهای این پیج ها را فالو کنید. فقط 15 دقیقه باید صبر کنید تا فالوور ها به حساب شما اضافه شونند. اگر می خواهید مخاطبان بیشتری را مجذوب خود کنید ، تقریباً می توانید تضمین کنید که یک صفحه مملو از حساب های فیک کار نمی کند. خرید فالوور فیک کلاب هاوس به شما کمک می کند پروفایل جذاب تری بسازید!



بهترین کامپیوتر های اپل در سالی که گذشت!

خریدن یک مک بوک به آسونی خرید یک آیفون نیست. درباره یک گوشی خریدار بیشتر نگران قیمت، رنگ و ظرفیته اما زمان خرید یک کامپیوتر معیارهای زیادی مثل قابل حمل بودن، قدرت، سرعت، حافظه، اندازه صفحه نمایش، پیکسل ها، قابلیت ارتقا و بقیه فاکتورها باید در نظر گرفته بشه.

پس بنابراین اگه تصمیم دارید کامپیوترتون رو از کمپانی اپل بخرید بهتره راجع به مک ها بیشتر بدونید. اگه تصمیم گرفتید یک دسکتاپ تهیه کنید بهتره مک مینی، آی مک و مک پرو رو بخرید. اما اگه قابل حمل بودن براتون اهمیت داره بهتره مک بوک ایر، مک بوک و مک بوگ پرو بخرید. درباره انتخاب بین این کامپیوترها معیارهای زیادی رو باید در نظر بگیرید تا به انتخاب مورد نظرتون برسید.



مزایا و معایب لپ تاپ اپل

لپ تاپ های اپل انقدر جذابیت دارن که حتی مخالفای سرسخت این کمپانی هم نمی تونن راحت ازشون بگذرن. از سخت افزار قدرتمند گرفته تا ظاهر زیبا و جذاب، شما رو متقاعد می کنن که با هر سطح سلیقه و نیاز، یکی از مدلای مک بوک رو بخرید. خب حالا به نظر شما اصلا این لپ تاپ ها واقعا انقدر منحصر به فرد و با کیفیتن؟

با توجه به قیمت بالای محصولات apple، اصلا ارزش داره که کلی پول بدین واسه خرید مک بوک؟ توی این مقاله می خوایم جواب همین سوالا رو بدیم و شما رو با مزایا و معایب لپ تاپ اپل آشنا کنیم. کارشناسای تعمیر لپ تاپ به کاربرا توصیه می کنن قبل از خرید، حتما ویژگی های مثبت و منفی اون رو در نظر بگیرن. اگه تصمیم دارید لپ تاپ ویندوزی تون رو با یه مک بوک خوش ساخت و زیبا تعویض کنین، بد نیست اول یه سبک سنگین کنین و ببینین که این محصول واقعا براتون کاربرد داره یا نه. همراهمون باشین.



سایت های خرید لباس ترکیه که با هم بشناسیم

سایت پول اند بیر ترکیه اینترنتی Pull & Bear

خرید از سایت پول اند بیر ترکیه یکی از بهترین راه‌ها برای تهیه پوشاک مردانه و زنانه برند Pull & Bear است و این روش برای کسانی که امکان مسافرت و اقامت در شهر ترکیه را ندارند بسیار مفید است.



ورق دکرا، ورق کینگستون و تحولی نو در سقف‌های شیروانی منازل - ویلانما

ورق دکرا، ورق کینگستون و استفاده از آن در طراحی کلاسیک سقف Kingston (سقف طرح سفال) با ظاهری جذاب آن را از بسیاری از سیستم‌های سقفی متناسب با هر سبک معماری متمایز می‌کند. علاوه بر این، کلیه طرح‌های کینگستون با ضمانت 50 ساله پشتیبانی می‌شود.

ورق دکرا، ورق کینگستون در حال حاضر در طراحی کلاسیک سقف‌های شیروانی استفاده می‌شود و استفاده از آن در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف گسترش یافته است، اما ممکن است در برابر طوفان‌ها و وزش باد شدید مقاومت چندانی نداشته باشد یا گرمای زیادی را به خانه منتقل کند. در این مقاله می‌خواهیم سقف شیروانی را بررسی کنیم که توانست بسیاری از این مشکلات را برطرف کند. علاوه بر این که زیباست، از استحکام و قابلیت اطمینان بالایی برخوردار است و از همه مهمتر قیمت ورق کینگستون مناسب. اینک به بررسی سقف سنگریزه‌ای می‌پردازیم.



تعرفه رپورتاژ خبری از سایت رکس سو

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.



نقد و بررسی تخصصی مانیتور بازی (گیمینگ) G-Sync

Asus ROG Swift PG279Q بهترین صفحه نمایش بازی G-Sync است. این صفحه با ابعاد 27 اینچ و قیمت حدود 800 دلار، تجربه خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد و بازیکن را با جزئیات کامل غوطه وری می کند. وضوح تصویر 2560 x 1440 این صفحه نمایش فضای کافی برای کار دارد. صفحه PG279Q از نرخ تجدید 165 هرتز، که یکی از بالاترین نرخ های تازه سازی در بازار است، پشتیبانی می کند، تنها صفحه نمایش ROG Swift PG258Q با نرخ تازه سازی 240 هرتز. این صفحه نمایش دارای بهترین نسبت کنتراست ممکن و کمترین میزان محاسبه شده در بین سایر رقبا است و به کاربر کمک می کند هنگام تماشای فیلم و بازی کردن، جزئیات بیشتری را مشاهده کند.



برچسب ها : ,

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده و نرم افزار برگرداندن فایل‌های پاک شده زمانی کاربرد دارد که سهوا اطلاعات حیاتی سیستم تان را حذف نموده باشید. روش های مختلفی برای بازیابی یا برگرداندن اطلاعات حذف شده سیستم در ویندوز وجود دارد.



تمام آنچه که باید از مک بوک پرو های 2018 اپل بدانید

کلید های کم صداتر، سرعت و فضای ذخیره سازی بیشتر !

مک بوک پروهای 2018 اپل معرفی شدند ! سری 2018 به چیپست های جدید i5 ، i7 و i9 اینتل مجهز شده اند، رم اضافه و حافظه ذخیره سازی بیشتر و کلید های کم صداتر از ویژگی های مهم این سری هستند. سایر ویژگی های اعم از طراحی و تاچ بار، همانند مدل 2017 است!

این بهبودها برای هر دو مدل 13.3-inch و 15.4-inch در نظر گرفته شده است، اما مدل بزرگتر ویژگی های جذاب تری دارد و بسیار قوی تر است در ادامه به معرفی این ویژگی ها می پردازیم.



برچسب ها : ,

تفاوت Ebook vs PDF چیست؟

بسیاری از مردم فکر می کنند که یک PDF همانند یک کتاب الکترونیکی است ، یا اینکه PDF در ereader نیز درست کار می کند و همچنین کتاب الکترونیکی انجام می دهد. اما این مورد نیست. پس تفاوت ها چه هستند؟ و هنگامی که نوبت به ebook vs PDF می رسد ، کدام یک از ereader بهتر است؟

کتابهای الکترونیکی

کتابهای الکترونیکی پرونده های ePub یا MOBI هستند که بطور اختصاصی برای ereaders ساخته شده اند ، و متن موجود در آنها قابل پخش است ، مانند یک صفحه وب. خوانندگان می توانند اندازه قلم ، نوع و سایر گزینه های مشاهده را تنظیم کنند. درست مانند یک صفحه وب ، کتابهای الکترونیکی مبتنی بر HTML هستند. کتابهای الکترونیکی شماره صفحه ندارند ، بنابراین آنها را در متن خود ذکر نکنید. درعوض ، بگویید "در قسمت بعدی / فصل / در انتهای کتاب". این کتاب ها را نمی توان توسط کاربر چاپ کرد.



ليست صفحات
تعداد صفحات : 4
.